آیت‌الله رییسی با پرهیز از دوقطبی کردن جامعه به‌دنبال خدمت به مردم است

محمد صالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری ایرنا با اشاره به پیام نوروزی رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور در پیام نوروزی خود در آغاز سال جدید جای اینکه مشکلات کشور را به گردن دولت‌های قبل بیندازد، راهکارهای رفع این مشکلات با استفاده از ظرفیت‌های موجود را بیان کردند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی افزود: برخلاف روسای جمهور قبل و به ویژه آقای روحانی که مشکلات به گردن دولت‌های قبل می‌انداخت و آنها را مقصر می‌دانست آقای رئیسی با یک تغییر رویکرد مثبت و قابل تحسین، اعلام کرد که می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های موجود کشور بر این مشکلات فائق آمد.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برخلاف بسیاری از شخصیت‌ها و بعضی از دولت‌ها که به دنبال دو قطبی سازی در فضای سیاسی کشور بوده و هستند تا از این طریق اذهان عمومی را از مشکلات موجود در کشور و کوتاهی‌های خود منحرف سازند، رئیسی ضمن پرهیز از دو قطبی کردن فضای کشور اینکار را کاملاً مضر می‌داند که این رویکرد نشان دهنده وجود روحیه انقلابی و خدمت به مردم در رییس جمهور است.

جوکار خاطرنشان کرد: دو قطبی کردن فضای سیاسی، توان کشور که باید صرف تولید و پیشرفت در جامعه شود را صرف دعواهای سیاسی و جناحی می‌کند و نه تنها مانع پیشرفت بلکه باعث عقب‌ماندگی است.

وی تصریح کرد: تاکید رئیسی بر استفاده از ظرفیت همه جناح‌ها و گروه‌ها برای خدمت به مردم یکی دیگر از نقاط مثبت و نقاط قوت وی و دولت سیزدهم است، دولت‌های قبل وقتی بر سر کار آمدند تا سال‌ها مقصر همه مشکلات کشور را رقبای سیاسی خود اعلام می‌کردند اما آقای رئیسی بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها و جریانات برای پیشبرد امور تاکید دارد.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس بر همین اساس اظهار داشت: این نگاه نشان دهنده بصیرت و گستره نگاه شخص آقای رئیسی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا