اروپایی‌ها بدنبال فرصت‌سوزی در برنامه جامع اقدام مشترک هستند

محمدصالح جوکار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره سفر نماینده ویژه آمریکا برای رایزنی علیه ایران به آلمان، گفت: اروپایی ها همواره نقش دوجانبه نسبت به جمهوری اسلامی ایران ایفا کرده اند.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع اروپایی ها با سیاست های آمریکا علیه کشورمان همسو هستند اما در گفتمانشان از مخالف خود با تحریم ها و محدودیت های ایالات متحده علیه ایران سخن می گویند.

وی با اشاره به اینکه اروپایی ها برای ابراز صداقتشان نسبت به ایران، باید ابتدا تعهداتشان را اجرایی کنند، ادامه داد: متاسفانه مشکل اصلی از جایی شروع می شود که اروپایی ها قصد دارند با اتخاذ موضوع گیری های سیاسی ایران را در برجام نگه دارند اما تحریم ها نیز باقی بماند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: به عبارتی اروپایی ها قصد دارند فرصت های برجامی را از بین ببرند تا جایی که ایران اعلام کند از این توافقنامه خارج می شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اروپایی ها ظرفیت های خوبی برای کم رنگ کردن تحریم های ایالات متحده علیه کشورمان دارند از این رو بجای همراهی با این سیاست ها، باید تدابیر دیگری را اتخاذ کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا