اعزام بمب افکن‌های آمریکایی به منطقه، سرپوشی بر وحشت کاخ سفید از انتقام سخت است

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با پشت پرده اعزام 2 بمب افکن نیروی هوایی آمریکا به خاورمیانه، گفت: ایالات متحده از انتقام گیری سخت وحشت دارد.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروزه اوضاع برای نظامیان تروریست آمریکا در عراق نیز ناامن شده و این امر راهی جز خروج از این کشور برای نظامیان ایالات متحده باقی نمی گذارد.

وی ادامه داد: همچنین باید اذعان کرد اواخر دوران ریاست جمهوری ترامپ همراه با تشنج آفرینی بوده است؛ بر این اساس برخی از تحیلیل گران نیز اعتقاد دارد شاید ترامپ درصدد تنش آفرینی در منطقه نیز باشد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: این مهم در حالیست که امروزه جبهه مقاومت در شرایط آمادگی صددرصدی است لذا تنش آفرینی در منطقه نیاز به حمایت زیاد دارد.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه منافع آمریکا در منطقه در تیررس جبهه مقاومت قرار دارد، خاطرنشان کرد: بنابراین اگر ترامپ بخواهد در روزهای باقی مانده از عمر ریاست جمهوری‌اش درصدد بحران آفرینی در منطقه باشد، سیلی سختی خواهد خورد که برای دیگران نیز درس عبرت می شود./

پایان پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا