ترور شهید فخری زاده نشان از استیصال و درماندگی دشمنان نظام و انقلاب دارد

«محمد صالح جوکار» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به ترور شهید فخری زاده گفت: ترور شهید فخری زاده جنایت بزرگی بود که ایادی استکبار و رژیم صهیونیستی انجام دادند. به شهادت رساندن دانشمندان هسته ای و دفاعی ما توسط ایادی جنایتکار صهیونیست و استکبار نشان از کینه توزی دشمنان انقلاب نسبت به پیشرفت های علمی کشور دارد.

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هدف اصلی دشمن از این گونه اقدامات جلوگیری از پیشرفت های علمی و پژوهشی در بحث های دفاعی و هسته ای است و آنها باید بدانند این ترورها کاری قهرمانانه نیست بلکه اقدامی بزدلانه است که با حذف فیزیکی افراد وارد می شوند.

وی تصریح کرد: شهادت شهید فخری زاده نشان از استیصال و درماندگی دشمنان در برابر پیشرفت های ایران اسلامی دارد. این ضایعه دردآور بود ولی یقینا دستاوردهای بی شماری برای انقلاب و نظام دارد و قطعا شاگردان این شهید در راه پیشرفت اهداف راهبردی وی نه تنها دلسرد نخواهند شد بلکه عزمی مصمم برای طی مسیری که وی آن را طراحی کرده بود، خواهند داشت.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمنان ما امروز دست برتر ایران را در عرصه های علمی و پژوهشی و توانمندی های دفاعی و نفوذ در منطقه می بینند و به همین دلیل فکر می کنند که آرزوهایشان در منطقه از دست رفته است و به همین دلیل دست به چنین جنایاتی می زنند و سعی می کنند چهره خودشان را با این گونه اقدامات در سطح منطقه احیا کنند.

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان انقلاب و نظام تمامی اهداف شان را در سطح منطقه باخته اند، گفت: پیشرفت های علمی و پژوهشی دانشمندان ایرانی و همچنین پیشرفت های کشور نشان از استحکام و قدرت جمهوری اسلامی ایران و قدرت ایستادگی مردم ایران در برابر دشمنان دارد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور تمام توان خود را در راستای شناسایی و دستگیری عناصر مزدور و جنایتکار این اقدامات انجام دهند.

پایان پیام/33

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا