تفاوتی بین هیچ شهرستان استان یزد برای توزیع خدمات نیست/ اقدامات راه آهن در این مدت قابل قبول نیست

دکتر محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در نشست شورای توسعه گردشگری استان یزد با تاکید بر اینکه باید با مردم در خصوص مسائل مختلف شفاف صحبت کرد، گفت: نمی‌دانم چرا شفاف صحبت نمی‌کنیم، اگر ایجاد ایرلاین در یزد باعث رونق گردشگری و توسعه آن می‌شود و اثرات مثبت دارد، کسی نباید با ایجاد آن مخالفت کند. در این خصوص باید با مردم در میان گذاشته شود و مزیت‌ها را بیان کنیم تا خودشان قضاوت کنند.
وی اظهار داشت: در این جلساتی که دست‌اندرکاران گردشگری حضور دارند رعایت محافظه کاری قابل قبول نیست و اگر منطقی برای مخالفت وجود دارد و نیازی به ایجاد آن نیست، باید صراحتاً اعلام شود.
جوکار عنوان کرد: نگاهمان، نگاه عدالت است که همه شهرستان‌ها ارتقا یابد و بین هیچ شهری هم تفاوتی قائل نیستیم و همگی انقلابی، مسلمان و شیعه هستیم و دنبال این نیستیم که بخشی را تقویت و بخش دیگری را پایین نگه داریم.
نماینده مردم یزد و اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر خدمات، امکانات و بودجه‌ای است باید به عدالت توزیع شود، اذعان داشت: اساساً انقلاب کردیم که عدالت باشد و همه‌چیز باید به عدالت توزیع شود و هیچ تفاوتی هم نسبت به آن نیست.
وی با اشاره به اینکه یک کار اساسی برای گردشگری حل‌وفصل بحث حمل‌ونقل هوایی است، گفت: ما باید به‌گونه‌ای باشیم که در شرایط خاص خود استان بتواند تصمیم‌گیری کند.
جوکار ادامه داد: اینکه ادعا داریم که قطب گردشگری سلامت، بزرگ‌ترین بافت تاریخی و شهر جهانی داریم، دارای استانداردهای خاص است، یکی از بحث‌ها ایرلاین است که بیاید و برنامه‌ریزی شود.
وی در خصوص کاهش قطارهای مشهد و تهران طی سالیان اخیر، گفت: نگاهمان این است که دو سال پیش هرروز قطار برای مشهد و تهران داشتیم ولی الان حذف شده که باید بررسی شود علت این قضیه چیست. صورت مسئله پاک کردن راحت است و می‌گویم فلان قطار استاندارد ندارد پس وظیفه چه کسی است که این مشکل را پیگیری کند؟
جوکار در ادامه با بیان اینکه اقدامات راه آهن در این مدت قابل قبول نیست اضافه کرد: حمل‌ونقل ریلی برای مرد به‌صرفه است و به همین جهت همیشه به دنبال آن هستند ولی در این مدت شاهد کاهش قطارهای مشهد و تهران هستیم که باید به جد برای رفع این مشکل اقدام کرد و ما نیز هر آنچه در توان داشته باشیم برای حل آن به کار خواهیم بست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا