تکلیف ۶ کمیته‌ تخصصی و اعضای هیات رئیسه آن مشخص شد

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در توضیح نشست عصر امروز سه شنبه 14 مرداد ماه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با اشاره به انتخاب اعضای کمیته‌های ذیل کمیسیون و هیات رئیسه آنها، گفت: حسین بامیری، رسول فرخی، محمدحسن آصفری، ابوالفضل ابوترابی، محسن پیرهادی، محمد صالح جوکار، محمد آشوری و محمدرضا صباغیان به عنوان اعضای کمیته مدیریت شهری و شهرداری‌ها انتخاب شدند. از بین اعضا ابوترابی به عنوان رئیس و فرخی به عنوان نایب رئیس و آصفری به عنوان دبیر این کمیته انتخاب شدند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با اشاره به انتخاب اعضای کمیته شوراهای کمیسیون، افزود: ابوالفضل ابوترابی، رسول فرخی، محمدحسن آصفری، حسین محمد صالحی دارانی، محسن پیرهادی، محمد آشوری، محمدرضا صباغیان و روح الله نجابت به عنوان اعضای این کمیته برگزیده شدند و آصفری رئیس، محمدصالحی نایب رئیس و نجابت به عنوان دبیر انتخاب شدند.

وی ادامه داد: کمیته مدیریت بحران نیز متشکل از حسین بامیری، محمدحسن آصفری، رسول فرخی، قدرت الله حمزه شلمزاری، روح الله نجابت و جلال رشیدی است. از بین اعضا حمزه شلمزاری به عنوان رئیس و رشیدی به عنوان دبیر انتخاب شدند.

جوکار تصریح کرد: کمیته تشکل‌های صنفی و سازمان‌های مردم نهاد تشکیل شدند و اعضای این کمیته را محمدحسن آصفری، فاطمه مقصودی، حسین خسروی، محمدصالح جوکار و محمدرضا صباغیان انتخاب شدند. از میان این افراد صباغیان به عنوان رئیس و مقصودی به عنوان نایب رئیس و خسروی به عنوان دبیر برگزیده شدند.

وی با اشاره به اعضای کمیته امنیت داخلی و انتظامی، گفت: حسین بامیری، جلال رشیدی کوچی، فاطمه مقصودی، سیدحمیدرضا کاظمی، محمد آشوری و علی حدادی به عنوان اعضا انتخاب شدند. از میان این افراد رشیدی به عنوان رئیس و خسروی به عنوان نایب رئیس برگزیده شدند.

جوکار افزود: کمیته بررسی آمایش و توسعه استان‌ها نیز متشکل از احمد علیرضا بیگی، رسول فرخی، جلال رشیدی، محمدحسن آصفری، فاطمه مقصودی، حسین محمدصالحی ،علی حدادی، قدرت الله حمزه شلمزاری و روح الله نجابت است که از میان این اعضا، علیرضا بیگی به عنوان رئیس و حدادی به عنوان نایب رئیسکمیته انتخاب شدند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس در ادامه نشست آقایان کاظمی، جوکار، محسن پیرهادی، فرخی، رشیدی و مقصودی به عنوان نمایندگان کمیسیون شوراها برای هیات نظارت مرکزی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مشخص و به صحن معرفی شدند./

پایان پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا