حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای پشتوانه‌ای برای دولت آینده خواهد بود

محمد صالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه «هرچه انتخابات پرشورتر باشد فوائد آن برای کشور بیشتر است» گفت: شاید مردم به دلیل برخی از مشکلات موجود در کشور اظهاراتی را درباره عدم حضورشان در پای صندوق‌های رای مطرح کنند، اما باید به این نکته توجه کرد که مشارکت ما در انتخابات سرنوشت آینده ایران اسلامی را رقم خواهد زد.

نماینده مردم یزد، اشکذر،بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس افزود: مردم می‌توانند با انتخاب درست به مطالبات خود دست پیدا کنند؛ چرا که گزینه اصلح باعث خواهد شد به تمام دغدغه‌های ملت پاسخ دهد.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: هرچه حضور مردم پای صندوق‌های رای بیشتر باشد، رئیس‌جمهور آینده با پشتوانه بیشتری برای حل مشکلات گام برخواهد داشت و این موضوع می‌تواند بر رفع حداکثری مشکلات تاثیر بسزایی داشته باشد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: قطعا؛ پشتوانه مردمی باعث خواهد شد که یک دولت مقتدر داشته باشیم و این مهم نیز با حضور مردم پای صندوق‌های رای اتفاق خواهد افتاد؛ ضمن اینکه صندوق‌های رای توطئه‌های دشمنای را خنثی خواهد کرد./

پایان پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا