شکست حمله نظامی آمریکا در طبس نماد مقابله با نفوذ است

محمدصالح جوکار در دیدار حاشیه بازدید از سپاه الغدیر استان یزد که به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران و سالروز شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس اظهار داشت: اعتقاد ما این است که سپاه پاسداران از همان 22 بهمن 57 تشکیل و خدمات آن به انقلاب اسلامی و مردم ایران آغاز شد و فرمان تشکیل آن در دوم اردیبهشت 58 صورت گرفت.

وی تصریح کرد: هر جایی که در طول سال‌های گذشته کمبود، کسری و نقصی بود و حضرت امام و مقام معظم رهبری نسبت به رفع آن دستور می‌دادند سپاه با قدرت حضور پیدا و بالاترین خدمات را ارائه می‌کرد.

نماینده مردم یزد و اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی نقش سپاه در دوران دفاع مقدس را بسیار مهم و اساسی دانست و تصریح کرد: پس از دفاع مقدس هم در دوران سازندگی و در عرصه محرومیت‌زدایی، اقدامات بسیار شگرف و عظیمی توسط سپاه به کشور و مردم انجام شد.
جوکار خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران نهادی است که علی رغم تمام توطئه‌هایی که دشمنان داشتند، توانسته هر دوره و مقاطع زمانی علاوه بر اینکه با این توطئه‌ها مقابله کرده، توانسته سرمایه‌های اجتماعی نظام را افزایش دهد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی افزود: در طول چند سال گذشته بخش مهمی از مشکلاتی که داشتیم ناشی از سوء مدیریت و اداره کشور توسط مسئولان بوده ولی در همین زمان هم عملکرد سپاه کمک‌رسان کشور برای عبور از مشکلات بوده است.
وی ادامه داد: نمونه بارز این اقدامات، فعالیت‌هایی است که در زمان شیوع کرونا از سوی سپاه و بسیج در سراسر کشور انجام شد و بخش مهمی از مشکلاتی که برخی مسئولان گمان می‌کردند امکان رفع آن نیست به خوبی مرتفع شد.
نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی این موضوع را نشان دهنده ظرفیت بالای سپاه پاسداران دانست و افزود: سپاه پاسداران و اقشار مختلف بسیج همواره هم در تمام عرصه‌ها یاری رسان انقلاب و مردم هستند.

جوکار پنجم اردیبهشت را نماد شکست استکبار و نفوذی دانست که آنها می‌خواستند به کشور داشته باشند و افزود: به یاری خداوند متعال این توطئه بزرگ دشمنان در نطفه خفه شد و نتوانستند آنچه می‌خواهند را انجام دهند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شهید محمد منتظر قائم هم واقعا نماد شهادت و ایستادگی در برابر نفوذ هست؛ شهیدی که ویژگی‌های بسیار برجسته‌ای داشته است.

وی بیان کرد: تنها راه نجات ما در کشور این است که تمام قوا، نیروهای مسلح، امکانات و تفکرات در راستای سیاست های مقام معظم رهبری حرکت کنند و گوش به فرمان ولایت باشند./پایان پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا