ضرورت توجه به توسعه اختیارات استانی در بودجه ۱۴۰۱

محمدصالح جوکار در دیدار با مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد اظهار داشت: سازمان برنامه و بودجه در سطح استانی و ملی تاثیر بسیار مهمی در مسائل کلان جامعه دارد.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر آمادگی کامل نمایندگان برای همراهی با دولت در بحث تدوین بودجه خاطرنشان کرد: در بحث بودجه مصوبات کمیسیون تلفیق بارگذاری شده و نمایندگان پیشنهادات خود را ارائه کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مسائل مهم استان از جمله آب، بحث فرونشست و خشکسالی، توسعه استان در حوزه‌های مختلف باید در بودجه مورد توجه قرار گیرد.

جوکار افزود: یکی از مباحث مهمی که باید در بودجه به آن توجه شود، ضرورت بازگشت بخشی از درآمدهای استان که به خزانه واریز می‌شود است و حتما باید این درآمدها در راستای توسعه استان مصرف شود.

وی عنوان کرد: این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و هر یک از مدیران باید پیشنهادات خود در ارتباط با بهبود وضعیت را ارائه کنند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توسعه اختیارات استانی در بودجه تاکید کرد و گفت: این موضوع زمینه رفع مشکلات را بیش از پیش فراهم می‌کند.

جوکار در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استان یزد در حوزه ورزش و جوانان مشکلات زیادی به ویژه در حوزه زیرساختی دارد تصریح کرد: در هشت سال گذشته ما غیر از ضرر و نارضایتی در این حوزه چیز دیگری را شاهد نبودیم و مردم، ورزشکاران و هیئت‌ها گلایه‌مند هستند./

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا