طرح‌های تحقیقاتی و درمانی در حوزه دیابت مورد حمایت قرار می‌گیرند

محمدصالح جوکار صبح امروز در دیدار با رئیس و معاون جهاد دانشگاهی استان یزد با اشاره به طرح‌های این مجموعه در حوزه پزشکی اظهار داشت: در حوزه دیابت هر کاری که این مجموعه بخواهد انجام دهد را به صورت کامل حمایت می‌کنیم.
وی با تاکید بر اینکه وضعیت یزد در حوزه دیابت خوب نیست خاطرنشان کرد: با وجودی که مرکز دیابت دانشگاه علوم پزشکی در استان یزد مشغول به فعالیت است ولی با توجه به وضعیت استان هرچقدر در این حوزه سرمایه‌گذاری کنیم لازم و برای استان مفید است.
نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی افزود: در این حوزه هر اقدامی که قابل توجیه باشد و بتواند به توسعه درمانی استان و درمان و به ویژه پیشگیری دیابت در استان کمک کند مورد استقبال قرار می‌گیرد.
جوکار بر ضرورت توجه هرچه بیشتر به پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر به ویژه دیابت در استان تاکید کرد و گفت: قطعا پیشگیری مقدم بر درمان است و باید به گونه‌ای عمل کنیم که بتوانیم جلوی ابتلا به این بیماری‌ها را در بخشی از جامعه بگیریم.
فاطمه سعادت‌جو رئیس جهاد دانشگاهی استان یزد هم در این دیدار به بیان توضیحاتی در ارتباط با طرح‌ها و اقدامات این مجموعه در حوزه‌های مختلف به ویژه پزشکی پرداخت./ پایان پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا