ظرفیت بخش خصوصی در تکمیل زیرساخت‌های ورزشی زارچ استفاده شود

محمدصالح جوکار در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان زارچ با اشاره به ضرورت توجه به توسعه امکانات ورزشی در نقاط کم برخوردار خاطرنشان کرد: اجرایی شدن سند آمایش نقش بسیار مهمی در توسعه همه جانبه نقاط مختلف استان و کشور دارد.
وی تصریح کرد: در حوزه سرانه ورزشی متاسفانه برخی نقاط استان از جمله شهرستان یزد با کمبود شدید سرانه روبرو هستند و در برخی نقاط دیگر وضعیت بهتر است.
جوکار با تاکید بر ضرورت توجه به ورزش در دو حوزه قهرمانی و همگانی گفت: در حوزه ورزش قهرمانی توجه به استعدادیابی در تمام نقاط استان بسیار مهم است و در صورتی که بخواهیم آینده ورزش استان یزد درخشان و پرافتخار باشد باید از الان بر روی ورزش‌های پایه به وسیله استعدادیابی و حمایت سرمایه‌گذاری کنیم.
رئیس مجمع نمایندگان استان یزد به هزینه‌های تیم‌های ورزشی اشاره کرد و گفت: در راستای تامین اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های ورزشی زارچ باید از ظرفیت شرکت‌های خصوصی و کارخانجات استفاده شود.
وی خواستار توجه بیشتر صنایع به حمایت از ورزش در استان شد و گفت: موضوع جوانان هم در بحث اداره ورزش و جوانان از اهمیت بسیار بالایی برخودار است که متاسفانه برخی مواقع این موضوع در سایه جوانان مغفول واقع می‌شود.
جوکار با تاکید بر اینکه مسائل مرتبط به جوانان بسیار گسترده و مهم است و به هیچ عنوان نباید نسبت به این مسائل غافل شویم خاطرنشان کرد: برای رسیدگی به این موضوع باید از ظرفیت تمام دستگاه‌های مربوطه استفاده لازم به عمل آید.
مهدی دهقان رئیس ورزش و جوانان زارچ هم در این دیدار به بیان بخشی از اقدامات صورت گرفته در اداره ورزش و جوانان زارچ و مشکلات زیرساخت‌های ورزشی و مسائل مرتبط با جوانان در این شهر پرداخت.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا