مدیران پاسخگوی مطالبات قانونی مردم باشند

محمدصالح جوکار در شورای اداری بخش زارچ با اشاره به ضرورت تقویت روحیه مطالبه‌گری از سوی مسوولان در بین مردم افزود: مطالبات مردم باید توسط مدیران بررسی و برای حل آنها در عمل اقدام لازم  صورت گیرد .

وی با اشاره به اینکه مصوبه ایجاد ناحیه صنعتی زارچ مربوط به هفت سال قبل است، اظهار کرد: چرا باید پروژه ای که می‌تواند به توسعه این بخش کمک کند با وجود تصویب چندین سال بدون نتیجه بماند.

نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک میبد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این پروژه الان معطل روندهای اداری است و همچنان بدون اقدام مانده که باید سریعا پیگیری تا به نتیجه برسد.

جوکار گفت: بحث پروژه‌های مردمی و خیری از جمله سالن جمعیت هلال احمر و کتابخانه زارچ هم باید با کمک های دولتی انجام شود و بر اساس زمان بندی تعیین شده در این نشست که از سوی مسوولان مربوطه اعلام شد، افتتاح و بهره برداری شود.

وی تصریح کرد: در حوزه رادیولوژی، اورژانس و پزشک مستقر هم لازم است پیگیری های لازم به ویژه از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی(ره) یزد انجام شود تا بتوانیم مشکلات این بخش و شهر زارچ را کمتر کنیم.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی به مشکلات مطرح شده در ارتباط با قنات زارچ اشاره کرد و گفت: مشکل اصلی این است که بعضا افراد متخصص در پروژه قنات به کار گیری نمی شود و همین موضوع منجر به هدررفت منابع می شود.

جوکار بیان کرد:  باید مراقب باشیم قنات زارچ تبدیل به منبع «پول خورک» نشود که فقط بودجه ای به آن اختصاص دهیم و بدون اینکه کار موثر و مناسبی در آن انجام شود، پول ها تمام شود اما کار انجام نشود.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌هایی که نماینده آنها در این نشست حضور ندارند ،باید پاسخگوی علت عدم حضورشان باشند خاطرنشان کرد: اواخر امسال دوباره باید نشستی با حضور اعضا برگزار شود و مصوباتی که امروز در این جلسه انجام شد پیگیری و میزان اجرایی آن مشخص شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا