پیام تسلیت دکتر جوکار به مناسبت “شهادت سردار حجازی ” جانشین سپاه قدس

پیام تسلیت دکتر جوکار به مناسبت “شهادت سردار حجازی ” جانشین سپاه قدس
.
بسمه تعالي
سردار سرافراز سیدمحمد حجازی نقطه قوتی در سپاه قدس بود و با اقتدار در جبهه حق علیه باطل برابر استکبار جهانی به ویژه رژیم جنایتکار صهیونیستی ایستادگی و جبهه مقاومت را یاری کرد.

وی در طول عمر با برکت خود با تاسی از اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، مصداق واقعی اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم بود و خدمت به محرومان را افتخاری بزرگ برای خود می دانست.

از مهمترین ویژگی‌های این شهید والامقام، درصد بالای جانبازی و جراحت شیمیایی بود که در سال‌های حضور در دفاع مقدس و دیگر عرصه‌های نبرد علیه کفر و طاغوت بر وی تحمیل شد؛ همچنین دوران 10 ساله فرماندهی ایشان در سازمان بسیج مستضعفین از درخشان‌ترین فصول فعالیت این سازمان پرافتخار است و در طول این سال‌ها خدمات بسیار شایان و برجسته‌ای از سوی بسیج در کشور انجام شد.

عروج و شهادت وی که سال‌های متمادی یار و همسنگر سردار سرلشگر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود، داغی بزرگ بر دل‌های همه ما بود؛ داغی که یادآور غم سنگین شهادت جانگذاز مالک اشتر انقلاب است.

اینجانب شهادت سردار حجازی را محضر مقام معظم رهبری، بیت آن شهید و تمامی مردم شریف ایران تبریک و تسلیت عرض کرده و از خداوند منان علو درجات را برای ایشان مسئلت دارم.

محمد صالح جوکار
نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا