پیام نماینده مردم به مناسبت آغاز سال تحصیلی

بسم الله الرحمن الرحیم
فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت، گشایش دوباره مدرسه ها را به فرهنگیان گرانقدر، پرتلاش، دلسوز و متعهد و دانش آموزان عزیز و به همه ره پویان طریق علم و معنویت تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم و هم چنین ایام بزرگداشت دفاع مقدس را که یادآور ایثارگری‌ها ،فداکاری‌ها و از جان گذشتگی های حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس می‌باشد، گرامی داشته و به روح والا و پرفتوح امام راحل و تمامی شهدای گرانقدر بالاخص به شهدای عزیز فرهنگی و دانش آموز درود و سلام می‌فرستیم.

اول مهر و آغاز سال تحصیلی جدید نیز فرصت مغتنمی است تا مراتب سپاس و قدرشناسی خودمان را از تمامی معلمان شریف ، متعهد و دلسوز و فرهنگیان گرامی که با همت و تلاش صادقانه در راستای تربیت نیروی انسانی خلاق و فکور گام های موثری بر می دارند، اعلام داریم.

سال تحصیلی جدید پس از گذشت دو سال از بیماری کرونا، امسال به صورت حضوری در سراسر کشور آغاز خواهد شد و به طور حتم دانش آموزان درک بهتری از مفاهیم و مطالب درسی خواهند داشت زیرا در طول دو سال گذشته به علت آموزش های غیرحضوری و مجازی که شاهد بودیم، افت تحصیلی شدیدی در مقاطع مختلف تحصیلی بوجود آمد.

در پایان امیدواریم با تلاش معلمان و دانش آموزان بتوانیم نواقص بوجود آمده را در سال تحصیلی جدید مرتفع سازیم و نسل آینده ساز کشور را به سمت رشد و تعالی سوق دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا