پیشرفت 40درصدی بیمارستان 400 تختخوابی تامین اجتماعی یزد

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس، دکتر محمد صالح جوکار جهت پیگیری مشکلات مردم آزادشهر در جمع مردم این محله که در مسجد 14 معصوم (ع) برگزار شد با اشاره به مشکلات درمانگاهی و بیمارستانی، گفت: سال 91 پیگیر ساخت بیمارستان 400 تختخوابی تامین اجتماعی در یزد شدیم که به تصویب نهایی هم رسید ولی متاسفانه دولت بعد اعلام کرد که یک بیمارستان 400 تختخوابی داریم و امکان ساخت آن را برای یزد نیست.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس اضافه کرد: زمین این بیمارستان در نزدیکی آزادشهر و خیرآباد تعیین شده بود که در دسترس مردم این منطقه باشد و در جایی هم پیش بینی صورت گرفت که اگر از دیگر شهرستان ها جهت درمان به یزد مراجعه کردند، در همین بیمارستان امور خود را پیگیری کنند و دیگر نیازی به ورود به شهر نداشته باشند و مشکلات کمتری برای مردم ایجاد شود.

وی ادامه داد: زمین بیمارستان خریداری و گودبرداری شد متاسفانه دولت بعدی کار را تعطیل کرد، حتی در سفر آقای روحانی در سال 94 به یزد که بنده نماینده بودم، دو نفر از کشور کره با نام سرمایه گذار خارجی با خود همراه و اعلام کردند که برای ساخت این بیمارستان به یزد آمده اند ولی دیگر خبری از آنها نشد.

جوکار اضافه کرد: سال 95 دوره نمایندگی من به پایان رسید و نمی توانستم به شکل جدی پیگیر ساخت آن باشم اما این دوره دوباره پیگیر این بیمارستان شدم که بودجه آن به لطف خدا تصویب و الان در حال فعالیت هستند و پیشرفت کار آن نزدیک به 40درصد بوده و ان‌شاالله با راه اندازی آن خدمات بسیار خوبی به مردم منطقه آزادشهر، خیرآباد و عیش آباد داده خواهد شد.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس در ادامه با اشاره به اقدامات شایسته خیرین در استان یزد، گفت: بیش از 30 مدرسه در حال ساخت در یزد و اطراف با مشارکت دولت و خیرین به گونه ای پیش رفته که خیرین محترم 50درصد تعهد خود را اجرایی کردند ولی دولت بر اساس برنامه ششم توسعه باید 50درصد تعهد خود را انجام دهد اما عملیاتی نشد. دولت مشکلات منابع مالی دارد و در این زمینه با مسائل و چالش های مواجه است ولی خیرین در استان یزد بسیار خوبی پای کار بوده و حتی بعضا بیش از تعهداتی هم که دارند، خدمات ارائه می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا