گلایه جوکار از اجرا نشدن مصوبه ۸ ساله در زارچ

محمدصالح جوکار در جلسه شورای اداری زارچ که به‌منظور پیگیری مصوبات بازدید از بخش زارچ برگزار شد، گفت: میزان پیشرفت مصوبات دوره قبل به مقدار ۶۰ درصد اجرایی شده بود که پیگیر اجرای باقی آن‌ها هستیم.گلایه جوکار از اجرا نشدن مصوبه ۸ ساله در زارچ

وی با اشاره به اخذ مجوز درمانگاه تأمین اجتماعی در زارچ افزود: با توجه به جمعیت زیاد و لزوم ایجاد درمانگاه تأمین اجتماعی در این بخش، درمانگاه تخصصی به زودی توسط سازمان تأمین اجتماعی اجرا خواهد شد.

نماینده یزد و اشکذر با انتقاد از اجرایی نشدن ناحیه صنعتی دولتی زارچ اظهار داشت: متأسفانه پس از گذشت هشت سال از مصوبه اجرای ناحیه صنعتی دولتی زارچ هنوز این ناحیه شکل نگرفته است.

جوکار از اختصاص اعتبار لازم برای تکمیل استخر، کتابخانه شهید بابایی و قنات زارچ تصریح کرد: قنات زارچ طولانی‌ترین قنات جهان به ثبت رسیده و امیدواریم با توجه به مشارکت خوب میان میراث فرهنگی و شهرداری زارچ بتوانیم فرصت گردشگری این شهر را احیا کنیم.

وی با اشاره به اینکه مدیران انقلابی باید شبانه‌روز خدمتگزار مردم باشند، خاطرنشان کرد: انتظار من از مسئولانی که در این زمینه کوتاهی کردند اینست که خسارتی که به بخش زارچ زده شده را در کمترین فرصت جبران کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا