اظهارات روحانی درباره برداشته شدن گام به گام تحریم‌ها فاقد ارزش مبنایی است

محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور درباره برداشته شدن گام به گام تحریم‌ها توسط آمریکا، گفت: اظهارات رئیس‌جمهور در این باره تنها مصرف انتخاباتی دارد و فاقد ارزش مبنایی است.

وی افزود: برداشته شدن گام به گام تحریم‌ها به هیچ وجه در دستورکار جمهوری اسلامی ایران نیست و مغایر با سیاست‌های کلی نظام است.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس نیز در مصوبه خود در قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها تصریح کرده که باید تحریم‌ها به طور کامل برداشته شود و پس از برداشته شدن تحریم‌ها ایران تعهداتش را از سر خواهد گرفت.

جوکار خاطرنشان کرد: در ماجرای برجام بی‌صداقتی آمریکا و اروپا به ما ثابت شده و دلیلی ندارد بار دیگر بخواهیم به آنها اعتماد کنیم و یا به صورت گام به گام تعهداتمان را انجام دهیم.

وی افزود: ما به تعهداتمان در برجام به طور کامل عمل کرده‌ایم و امروز دلیلی ندارد که بار دیگر بخواهیم گام به گام امتیاز بدهیم تا تحریم‌هایی که باید قبلا برداشته می‌شد، امروز برداشته شود.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: همانطور که رهبر انقلاب گفتند باید یکصدایی در کشور وجود داشته باشد و آن هم عمل غربی‌هاست و نه چیز دیگری.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا