اعتبار ۱۰ میلیاردی برای تکمیل طرح‌های شاهدیه

به گزارش صداوسیما، دکتر محمدصالح جوکار در حاشیه نشست بررسی مشکلات شهر شاهدیه گفت: مردم این شهر با مشکلاتی نظیر آب آشامیدنی، مدارس فرسوده، مسکن جوانان، نبود کلانتری و مشکلات محیط زیستی مواجه هستند.اعتبار ۱۰ میلیاردی برای تکمیل طرح‌های شاهدیه

وی افزود: قرار شد ۱۰ میلیارد تومان که پنج میلیارد تومان آن اعتبار نماینده و همچنین پنج میلیارد از محل بازآفرینی شهری توسط فرماندار است، اختصاص یابد تا طرح‌های نیمه تمام به مراحل پایانی و بهره برداری برسند.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس ادامه داد: یک پهنه خوبی برای تامین زمین مسکن جوانان تحت عنوان مسکن نهضت ملی تعریف شده که قرار است طرح جامع از سوی بنیاد مسکن تهیه و برای واگذاری و آماده سازی زمین‌ها در این منطقه اقدام شود.

وی اظهار داشت: مشکل ورزش و جوانان، محدوده و حریم و اشتراک شهر با شهر یزد، وضعیت نامطلوب ورودی مشترک این دو شهر و مشکلات آب و برق و گاز نیز پیگیری خواهند شد تا به نتیجه برسند.

جوکار با اشاره به تداوم مشکلات محیط زیستی در رابطه با پساب و استخر‌های شاهدیه گفت: با وجود مصوباتی که در گذشته داشتیم، دستگاه متولی هیچ اقدامی انجام نداده و دستگاه قضا باید به این مساله رسیدگی کند.

وی تأکید کرد که کوتاهی در این زمینه به هیچ وجه قابل قبول نیست چرا که سلامت و بهداشت مردم در معرض خطر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا