اعلام اسامی نهایی کاندیداهای انتخابات شوراها در اردیبهشت‌ماه

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمد صالح جوکار سخنگوی هیئت نظارت مرکزی بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در گفت‌وگویی با اشاره به بررسی صلاحیت داوطلبان این انتخابات، گفت: قطعا در تایید صلاحیت‌ها ملاک نظر مراجع چهارگانه و قانونی است.

وی درباره روند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها، ادامه داد: طبق قانون پس از اتمام ثبت نام داوطلبان، هیئت‌های اجرایی و نظارت کار خود را آغاز می‌کنند و ظرف یک هفته این کار انجام و داوطلبان دارای صلاحیت به فرمانداری‌ها اعلام می‌شوند. سپس شکایت داوطلبان به هیئت‌های نظارت ارجاع داده و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و در نهایت نتایج نهایی به ستاد انتخابات کشور اعلام می‌شود.

نماینده یزد در مجلس با اعلام اینکه تا اواخر فروردین بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شورا‌ها در هیئت‌های اجرایی استانی به پایان خواهد رسید، افزود:اگر پس از بررسی‌ها در هیئت‌های اجرایی استانی، داوطلبی شکایت داشته باشد در هیئت مرکزی به آن شکایت‌ها رسیدگی خواهد شد.

سخنگوی هیئت نظارت مرکزی بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، تصریح کرد:اوایل اردیبهشت ماه اسامی نهایی کاندیدا‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر روستا در کل کشور اعلام خواهد شد.

پایان پیام/50

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا