تاخیر در پروازها اصلا قابل قبول نیست/ شرکت های پروازی با حضور در بین مردم دلایل تاخیر یا لغو پرواز را توضیح دهند

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم؛ مدیرکل فرودگاه های استان یزد شنبه 6 خردادماه با حضور در دفتر دکتر جوکار نماینده مردم به بیان برنامه های این مجموعه در آینده پرداخت.

دکتر جوکار در این جلسه با تاکید بر اینکه فرودگاه یزد اصلا در شان مردم استان نیست، اظهار داشت: فرودگاه یزد نیازمند تحول اساسی در زمینه زیرساخت است، در استان های دیگر چنین مسئله ای را به خوبی مشاهده می کنیم ولی در این سالها شاهد تغییرات در فرودگاه یزد نبودیم که در این زمینه جدیت مدیرکل را می طلبد و اگر نیاز به همراهی و همکاری بود، حتما پشتیبانی خواهیم کرد.

نماینده مردم ضمن انتقاد از تاخیر پروازهای فرودگاه یزد، گفت: در مدت اخیر شاهد تاخیر بسیار زیادی در تاخیر و گلایه مندی مردم بودیم که بحق بود زیرا آنها برای اهدافی مانند درمان، کارهای ضروری ، سفر و … تصمیم به استفاده از هواپیما می گیرند و انتظار لغو پرواز در لحظات آخر را ندارند.

نماینده مردم افزود: شرکت های پروازی باید به مردم پاسخگو باشند و دلایل این تاخیر یا لغو را با حضور در بین مردم بیان کنند.

وی در خصوص تعداد پروازهای فرودگاه یزد، گفت: تعداد کم پروازها سبب گلایه مندی مردم شده که در این زمینه نیازمند برنامه ریزی جهت رفع آن هستیم.

جوکار تاکید کرد: با توجه به اینکه در فصل تابستان قرار داریم و مردم برای مسافرت استقبال بسیاری از هواپیما دارند، به شکلی اقدام کنید که مردم برای مسافرتشان با مشکل مواجه نشوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا