تاکید رئیس مجمع نمایندگان یزد بر اجرای بوستان بزرگ گلستان یزد؛ هیچ مخالفتی با ضرورت اجرای این طرح وجود ندارد

نشست بررسی وضعیت طرح بوستان بزرگ گلستان یزد با حضور مدیران مرتبط استان در دفتر نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
محمدصالح جوکار در این نشست با اشاره به اینکه بوستان بزرگ گلستان در استان یزد دارای طرح بررسی شده است اظهار داشت: چندین سال قبل اقداماتی برای این بوستان صورت گرفت و بودجه مطالعاتی برای آن در نظر گرفته شد اما با تغییر دولت این طرح به صورت کامل متوقف شد و الان چند سال است که هیچ اقدامی در مورد آن انجام صورت نگرفته است.
وی با تاکید بر اینکه ضرورت دارد هرچه سریعتر این طرح مجددا مورد بررسی و پس از آن به صورت فازبندی اجرایی شود گفت: مردم یزد از امکانات تفریحی بسیار کمی بهره‌مند هستند و قطعا اجرای این بوستان بزرگ می‌تواند نقش مهمی در افزایش سرانه تفریحی و فراغت مردم یزد ایفا کند.
نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تا به الان چندین بازدید از منطقه این طرح صورت گرفته و مکاتباتی هم انجام شده اما منجر به نتیجه نشده است.
جوکار با تاکید بر اینکه پارک کوهستان به هیچ عنوان پاسخگوی نیاز مردم یزد نیست تصریح کرد: ضرورت دارد دستگاه‌های مربوطه هرچه سریع‌تر نسبت به بررسی موضوع و قرار گرفتن آن در دستور کار اقدام کنند.
رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با بیان اینکه در ارتباط با ضرورت اجرای این طرح در منطقه شرق شهر یزد هیچ مخالفتی وجود ندارد و همه نسبت به ضرورت آن تاکید دارند افزود: در این نشست نکات خوبی از سوی دستگاه‌های مربوطه نسبت به سوابق طرح مطرح شد و این طرح قبلا در کمیته تصویب و زمین آن مشخص شده است.
وی ادامه داد: زمین مشخص شده فاقد کاربری است و اگر فکری برای آن صورت نگیرد امکان زمین‌خواری و یا تصرف در آن وجود دارد و قطعا هم در ارتباط با زمین و هم در بحث منابع آبی موجود در منطقه مشکلاتی به وجود می‌آید.
نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لازم است تمام زمینی که برای این طرح در نظر گرفته شده به صورت کامل تثبیت شود و هیچ تغییری در کاربری آن صورت نگیرد و شهرداری هم طرح مطالعاتی آن را برای بررسی ارائه کند و پروژه در مسیر اجرا قرار گیرد.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا