تلاش سنای آمریکا برای افزایش تحریم‌های نفتی علیه ایران سیاستی شکست خورده است

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اهداف پشت پرده نامه ضدایرانی جمهوری‌خواهان به بایدن برای تشدید تحریم نفتی، گفت: ساختار سیاسی قدرت در آمریکا هیچگاه یکصدایی رخ نداده از این رو نمی توان در حوزه مذاکرات هسته ای به واشنگتن اعتماد کرد.

نماینده مردم یزد، اشکذر،بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت ترامپ سیاست فشار حداکثری علیه ایران اجرایی کرد، اظهار کرد: این مهم در حالیست که جمهوری اسلامی در آن زمان نیز نفت خود را صادر کرد.

وی با بیان اینکه سیاستمداران آمریکایی امروزه اعتقاد دارند خروجشان از برجام آسیب زا بوده است، ادامه داد: در این میان بر بی اثرشدن سیاست فشار حداکثری نیز صحه می گذارند و تاکید بر احصاء راه حل از طریق دیپلماسی دارند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: سناتورهای جمهوری خواه آمریکایی باید بدانند دوران اعمال تحریم، زورگویی و تهدید علیه ایران به سر رسیده است از این رو باید دست از رویکرد خصمانه خود بردارند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک اگر مقامات کاخ سفید و دولت بایدن درصدد بازگشت به برنامه جامع اقدام مشترک هستند، باید تمامی تحریم ها علیه ایران را بردارند نه اینکه بر عرصه محدودیت ها اضافه کنند./

پایان پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا