توجه مسئولان یزد به حمایت از ورزش قهرمانی افزایش یابد

محمدصالح جوکار در جمع بازیکنان تیم والیبال شهداب یزد با اشاره به وضعیت تیم والیبال شهداب یزد در لیگ برتر و جوانان این تیم در لیگ دسته یک خوب است اظهار داشت: به حمدالله یزد در عرصه والیبال حضور قدرتمندی داشته است.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این که امروز می‌بینیم تیم والیبال شهداب یزد در رویارویی با تیم‌های بزرگ لیگ برتر کشور پیروز می‌شود به دلیل تمرینات خوب زیر نظر مربیان توانمند و تلاش و اراده بازیکنان و کادر باشگاه بوده است.

وی اظهار امیدواری کرد که این تیم بتواند جایگاه و موقعیت خود را حفظ کرده و همچنان در عرصه‌های ملی و آسیایی بتواند بدرخشد.

جوکار با بیان اینکه استان یزد به داشتن چنین تیمی در لیگ برتر والیبال افتخار می‌کند خاطرنشان کرد: البته بازی‌های پیش روی این تیم هم مهم و سخت است و همت و تلاش بازیکنان و کادر تیم است که می‌تواند کارساز شده و روند موفقیت‌های این تیم را تداوم بخشد.

وی خواستار توجه بیشتر مسئولان استان به حمایت از ورزش قهرمانی در یزد شد و ادامه داد: همکاری، تعامل و ارتباط در این عرصه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید همچنان این روحیه همکاری و تعامل را در باشگاه حفظ کرد.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از مهمترین نکاتی که باید همیشه در تمام عرصه‌ها مورد توجه همه ما قرار گیرد، این است که در کنار تلاش و کوششی که داریم، توکل و امیدمان همیشه به خداوند متعال باشد.

جوکار خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های این تیم توجه به تیم‌های امید و جوانان و آینده این باشگاه است که قطعا تداوم این روند، والیبال استان و شهداب را همچنان در سطح برتر کشور حفظ می‌کند./

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا