جانبازان و معلولان باید سالن ورزشی مجهز و مستقل داشته باشند

محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در دیدار رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان یزد با وی با اشاره به مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص توجه به جانبازان و معلولان، گفت: هر چند مصوباتی در موضوعات مختلف بویژه در بحث ورزش معلولان و جانبازان وجود دارد ولی دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را جهت اجرای آن ندارند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با تاکید بر اینکه جانبازان و معلولان نیازمند ورزش و تحرک هستند، اظهار داشت: این قشر با توجه به شرایط خاصی که دارند باید ورزش کنند و اگر این کار صورت نگیرد به مرور زمان با مشکل مواجه می‌شوند.

وی با بیان اینکه برای سلامتی جانبازان و معلولان هر کاری که می‌شود باید انجام داد، افزود: هر دستگاه‌ اجرایی باید در حیطه وظایف خود و در زمینه ایجاد بستر مناسب برای ورزش جانبازان و معلولان اقدامات لازم را انجام دهند زیرا این حق آنهاست و نباید در این خصوص کوتاهی صورت گیرد.

جوکار به اقدامات ارزشمند هیئت ورزش جانبازان و معلولان اشاره کرد و گفت: این اقدامات می‌تواند استمرار داشته باشد و ان‌شاءالله محکم و پایدار دنبال شود تا ورزش این قشر راه‌اندازی و بدون هیچ مشکلی انجام گیرد و ما نیز در بحث نظارتی هر آنچه که در توان داریم دنبال خواهیم کرد تا مشکلاتشان مرتفع شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس عنوان کرد: این قشر شرایط خاص بدنی دارند و نیازمند یک سالن مجهز و مستقل هستند زیرا همه سالن‌های ورزشی برای آنها مناسب نیست و امکان استفاده از آن را به شکل شایسته ندارند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس در پایان بر توجه ویژه دستگاه‌های اجرایی جهت رفع مشکلات جانبازان و معلولان تاکید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا