دور دوم سفرهای استانی ریاست جمهوری پیگیری میزان تحقق مصوبات دور اول سفرها باشد

محمدصالح جوکار  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به آغاز دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور به همراه کابینه، گفت: دور اول سفرهای ریاست جمهوری به آشنایی با محیط و احصای مشکلات مردم و مناطق گذشت که در پی آن مصوباتی به تصویب رسید و اکنون در دور دوم سفرها باید میزان تحقق این مصوبات بررسی شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه تیم دولت باید برنامه ای مدون و راهبردی مشخص برای حل مشکلات داشته باشد، عنوان کرد: بیشترین مصوبات در دور اول سفرهای استانی ریاست جمهوری پیرامون تکمیل پروژه ها و طرح های نیمه تمام بر زمین مانده بود که اعتباراتی برای تکمیل آنها به تصویب رسید.

وی افزود: در دور دوم سفرها، مسئولان مربوطه باید میزان تحقق مصوبات دور اول سفرها و میزان پیشرفت امور و پروژه ها با استفاده از اعتبارات تعیین شده را بررسی و گزارشی از آن تهیه کنند.

جوکار ادامه داد: یکی از تأکیدات دولت سیزدهم در جریان توسعه مناطق این بود که کلنگ پروژه جدیدی به زمین نخورد و صرفا پروژه های نیمه تمام قبلی پیگیری شود که این از حائز اهمیت ترین راهبردهای دولت است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: نکته دیگر، داشتن برنامه و راهبرد برای خارج کردن استان ها یا شهرستان ها از چالش ها و مشکلات است که برنامه مدونی می خواهد تا در طول 3 سال از عمر باقیمانده دولت تحقق پیدا کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا