دکتر جوکار ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی، دکتر محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در پیامی ولادت مولای متقیان، حضرت علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت.

متن کامل پیام به شرح زیر است:
اگرچه به پيروى از اميرالمؤمنين مفتخريم، ليكن خجليم از اين‏كه با اين انتساب، نمى‏توانيم مايه‌‏ى آبرو و عزتى براى آن بزرگوار باشيم. خيلى فاصله است بين ما و عملكرد و رفتارهاى ما با درسى كه اميرالمؤمنين به ما داد. (مقام معظم رهبری)

۱۳ رجب المرجب روز میلاد مولود کعبه حضرت علی (ع) آغازگر اشاعه عدالت و ولایت و اسوه ایمان، شجاعت، شهامت، اخلاص است، یگانه مردی که در خانه کعبه چشم به جهان گشود و در خانه خدا نیز به رستگاری و لقای معبود رسید.

امیرالمومنین علی(ع)، الگو و انسان کاملی است که به تعبیر رسول الله (ص)، فضائل شان قابل شمارش نیست. شخصیتی که پیامبر اسلام (ص) او را برادر و وصی خود خطاب می‌کرد و تمام فرق اسلامی و حتی غیرمسلمانان، بر عظمت و منزلت او معترف بوده و هستند. علی (ع) نماد عدالت‌خواهی و میزان تشخیص حق است که به درستی زادروز مبارکش، آیین و فرصتی است برای بزرگداشت مقام و منزلت روز پدر، پدران سخت‌کوشی که با گذشت از خود، تکیه‌گاه و جایگاهی امن برای خانواده و جامعه هستند.

اینجانب ضمن شکرگزاری برای نعمت ولایت اهل بیت (علیهم السلام) وگرامیداشت یاد وخاطره پدران شهید، آرزوی سلامتی برای تمامی پدران میهن پر افتخارمان به خصوص پدران معزز شهداء، ولادت پربرکت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر را به مردم شریف استان و ملت بزرگ ایران تبریک و تهنیت عرض می کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا