دیدار نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با اعضای شورای اسلامی شهر زارچ

محمدصالح جوکار با اشاره به اینکه حضور در شورای شهر فرصتی بسیار مغتنم برای خدمت به مردم است اظهار داشت: شیرینی حضور در شورای اسلامی شهر قطعا غیر از خدمت به مردم چیز دیگری نخواهد بود.
وی تصریح کرد: ممکن است در طول این چند سال اعضای شوراهای شهر با برخی حوادث تلخ و ناخوش‌آیند روبرو شوند و انتظارات، خواسته‌ها و مطالبات مردم و محدودیت‌های منابع و دسترسی‌های اعضا، عدم پاسخگویی به برخی از مطالبات که عمدتا به حق هم هست روبرو شوند ولی باید همه این سختی‌ها را با توکل به خدا و با هدف خدمت به مردم تحمل کرد.
نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی افزود: خیلی از مسئولان رای مردم را می‌گیرند ولی بر اساس رسالت و وظیفه عمل نمی‌کنند و به همین دلیل نارضایتی در بین مردم ایجاد می‌شود.
جوکار گفت: در وهله اول از اعضای منتخب شوراهای اسلامی شهر میخواهم که از رای مردم حراست و پاسداشت کنند و وظیفه خود را به درستی انجام دهند تا این رای مردم به دو برابر و سه برابر افزایش پیدا کند و کسی از دست آنها در پایان دوره ناراضی نباشد.
رئیس مجمع نمایندگان استان یزد خاطرنشان کرد: مردم دقیقا وقتی به ما رای می‌دهند به درستی ارزیابی رای ما را انجام می‌دهند و همه کارهای ما زیر نگاه جامعه است و مردم به خوبی ما را رضد می‌کنند.
وی تاکید کرد: کشور ما پس از انقلاب در حوزه‌های بسیار زیادی توانسته به موفقیت‌های چشم‌گیری دست پیدا کند ولی اگر در حوزه اقتصاد و ارائه خدمات به مردم کوتاهی کنیم، نارضایتی گسترده‌ای در جامعه ایجاد می‌شود و کار نکردن مسئولان واقعا خیانت بسیار بزرگی به خون شهدا است.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز هیچ بهانه‌ای برای کار نکردن وجود ندارد گفت: باید برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهیم و در طول چهار سال آینده با احیای سرمایه‌های اجتماعی از دست رفته، مشکلات موجود را برطرف کنیم.
جوکار با تاکید بر اینکه ما نمی‌توانیم مدام بگوییم گذشته این کار اشتباه را کرده و این کار درست را نکرده گفت: تا کجا می‌خواهیم این موارد را بگوییم؛ مسئولان باید به آینده هم نگاه داشته باشند و در عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، دینی، هنری و در مجموع تمام بخش‌ها، با برنامه دقیق وارد شده و برای بهبود وضعیت تلاش کنیم.

دیدار دکتر جوکاربا اعضای شورای شهر زارچ
دیدار دکتر جوکاربا اعضای شورای شهر زارچ
دیدار دکتر جوکاربا اعضای شورای شهر زارچ
دیدار دکتر جوکاربا اعضای شورای شهر زارچ
دیدار دکتر جوکاربا اعضای شورای شهر زارچ
دیدار دکتر جوکاربا اعضای شورای شهر زارچ
دیدار دکتر جوکار با اعضای شورای شهر زارچ
دیدار دکتر جوکار با اعضای شورای شهر زارچ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا