رفع مشکلات بدون ایجاد زیرساخت‌ها عملی نیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسئولان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های یزد با نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رفع مشکلات بدون ایجاد زیرساخت‌ها چندان عملی نیست گفت: برخی انتظار دارند یک روزه همه مباحث برطرف شود و هیچ مشکلی نباشد.

جوکار عنوان کرد: مجلس از ابتدای فعالیت خود در این دوره به صورت منسجم در حال فعالیت است تا بتواند با ارائه و تصویب طرح‌های مختلف در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارد.

وی با اشاره به گرانی‌های افسار گسیخته اجناس مایحتاج ضروری مردم گفت: بخش اصلی این مشکلات مربوط به سوء مدیریت‌ها است.

وی با تاکید بر اصلاح قانون انتخابات گفت: از مهمترین مواردی که در موضوع اصلاح قانون انتخابات به دنبال آن هستیم نظارت بر عملکرد شورا‌ها می‌باشد.

در این نشست نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های یزد به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پیرامون مسائل اقتصادی، سیاسی و اجتماعی پرداختند.

تحقق وعده‌های نمایندگان مجلس به مردم، شفافیت در مجلس، فعال شدن ابعاد نظارتی مجلس، توجه بیشتر به مشکلات اقتصادی مردم، روند نامناسب بودن خصوصی سازی در کشور، تعامل بیشتر با دانشجویان در زمینه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و استفاده بیشتر از فارغ التحصیلان متخصص و متعهد از مواردی بود که دانشجویان به آن‌ها اشاره کردند./

پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا