رفع مشکل آب و راه مهمترین دغدغه مردم خضرآباد است / مشکلات راه خضرآباد سالانه افراد زیادی را به کام مرگ می‌کشاند

محمدصالح جوکار در نشست بررسی وضعیت راه‌های استان یزد که با حضور نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و در استانداری یزد برگزار شد با اشاره به اینکه تصادفات در استان یزد در شان استان نیست اظهار داشت: لازم است برای این موضوع برنامه‌ریزی لازم صورت پذیرد تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.
جوکار یکی از نقاط استان یزد که راه‌های آن با مشکل جدی روبرو هستند را مسیر اصلی بخش خضرآباد دانست و گفت: در این مسیر همیشه شاهد تصادفات زیادی هستیم که منجر به فوت همشهریان ما می‌شود.
نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در بررسی‌های حضوری که در مورد مشکلات این بخش داشتیم و در دیدارهای مردمی صورت گرفته، دو موضوع آب و راه مهمترین دغدغه‌های مردم این شهرستان بوده است.
وی تصریح کرد: در وضعیت راه‌ها ما در استان یزد به شدت با مشکل مواجه هستیم و نه تنها اعتبار مناسبی برای این راه‌ها در نظر گرفته نمی‌شود بلکه اعتبارات در نظر گرفته شده هم به صورت کامل تخصیص پیدا نمی‌کند.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر جاده‌های استان یزد در نقاط مختلف با مشکلات بسیاری روبرو هستند و در طول سال افراد زیادی به دلیل مشکلاتی که در این جاده‌ها وجود دارد جان خود را از دست می‌دهند.
جوکار ادامه داد: یکی از مشکلات استان یزد در حوزه امکانات بهداشتی و سلامت است، ما الان در استان یزد بیمارستانی با سابقه فعالیت بیش از 60 سال داریم که هنوز از یک دستگاه سی‌تی‌اسکن هم بهره ندارد.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا