رونق گردشگری داخلی با تعطیلی پنجشنبه‌ها

ه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمد صالح جوکار با بیان اینکه یزد از موقعیت جغرافیایی خوبی در کشور برخوردار است، گفت: اینکه یزد به عنوان منطقه آزاد تجاری و گردشگری در کشور مطرح شود، پیشنهاد خوبی است و پیگیر تحقق آن در مجلس خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه راندمان کار در روز پنجشنبه‌ها پایین است، افزود: اگر ۲ روز در کشور به تفریح و ایرانگردی اختصاص یابد می‌تواند صنعت گردشگری را رشد دهد، که این امر با تعطیلی پنجشنبه‌ها محقق می‌شود.

جوکار با بیان اینکه تعطیلی پنجشنبه‌ها را در مجلس پیگیری می‌کنیم، اظهار داشت: این اقدام علاوه بر افزایش نشاط اجتماعی فرصت استراحت را بعد از یک هفته کار فراهم می‌کند.

این نماینده مجلس از تشکیل فراکسیونی با ۱۳۰ امضا به منظور حمایت از صنعت گردشگری خبر داد و افزود: این فراکسیون با تشکیل کمیته‌ها و کارگروه‌های مرتبط با صنعت گردشگری قدم‌های خوبی را به منظور تقویت این صنعت بر می دارد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: با همفکری بخش خصوصی می‌توان مشاغل جدیدی را در صنعت گردشگری برای فارغ التحصیلان این صنعت ایجاد کرد.

جوکار ادامه داد: در سال‌های گذشته ایجاد خط ریلی یزد_فارس مصوب و برخی از اعتبارات آن تامین شده است، این خط نیاز به ریل گذاری دارد که پیگیر تسریع در ایجاد آن خواهیم شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا