ساماندهی و تقویت فضای مجازی می‌تواند سبب کاهش هزینه تبلیغات انتخابات شود

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص مسئله تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری 1400 با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: اگر محدودیت های بهداشتی ادامه یابد، تمهیدات لازم برای تبلیغات کاندیداها از سوی دستگاه های ذیربط اندیشیده خواهد شد.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بدون شک اگر شرایط به شکل کنونی باشد، تبلیغات محیطی اثربخش نخواهد بود.

وی ادامه داد: باید یادآور شد نقش فضای مجازی و پیام رسان ها در انتخابات ریاست جمهوری گذشته آشکارتر شد از این رو به نظر می رسد باید از ظرفیت های یاد شده بیش از گذشته استفاده شود تا پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در رابطه با زیرساخت های فضای مجازی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری و ساماندهی این عرصه، افزود: فضای مجازی ساماندهی نشده اما در انتخابات مجلس یازدهم به خوبی از این عرصه استفاده شد.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد اگر این حوزه از سوی وزارت ارتباطات تقویت شود، می توان هزینه های تبلیغات انتخاباتی را کاهش داد./

پایان پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا