قوانین در راستای حمایت از پلیس در مقابل اراذل و اوباش اصلاح می شود

محمد صالح جوکار با بیان اینکه شهادت مظلومانه و ناجوانمردانه سرهنگ علی اکبر رنجبر در استان فارس که در درگیری با اراذل و اوباش آن منطقه رخ داده است موجب تأثر و تاسف زیادی شد، اظهار داشت: این شهید بزرگوار که در راه حفظ نظم و آرامش و امنیت جامعه مظلومانه جان خود را تقدیم انقلاب کرد و بی‌شک از جایگاه والایی در نزد خداوند برخوردار خواهد بود.

نماینده مردم یزد در مجلس با اشاره به این حادثه غم‌بار تأکید کرد: قطعاً در برخورد با اراذل و اوباش انتظار ما از فرمانده نیروی انتظامی این است که برخورد جدی صورت بگیرد زیرا امنیت عمومی جامعه را بر هم می‌زنند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: نباید دست مأموران انتظامی را ببندیم که اراذل و اوباش اجازه پیدا کنند به آنها حمله کنند و آنها نتوانند از خودشان دفاع کنند.

وی تصریح کرد: در این رابطه احتیاج است قوانین به نحوی اصلاح شود که از پلیس عزیزمان برابر اراذل و اوباش حمایت کند و امنیت پایدار را برای شهروندان ایجاد نمایند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، این موضوع را در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس دنبال خواهیم کرد، گفت: یقیناً همه مجلس از این طرح پشتیبانی خواهند کرد که قانون به کارگیری سلاح را اصلاح کنیم به گونه‌ای اراذل و اوباش تا این حد جسارت از خودشان نشان ندهند و این‌گونه مظلومانه نیروهای ما را به شهادت نرسانند./

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا