مردم با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن توطئه‌های دشمن را خنثی کردند

دکتر محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با بی‌نظیر خواندن حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال بار دیگر اثبات کردند که پای کار انقلاب و ارزش‌های اسلامی و دینی خود و نظام اسلامی خودشان هستند.

وی ادامه داد: مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان دادند که تنگناهای اقتصادی، نمی‌تواند آنها را از حمایت نظام باز بدارد و برای پایداری ارزش‌هایشان به صحنه آمدند و بار دیگر حماسه بزرگی را خلق کردند.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان‌دهنده وحدت و یکپارچگی امت اسلامی بود و مردم در راهپیمایی امسال بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق و با رهبر معظم انقلاب تجدید بیت کردند.

جوکار خاطرنشان کرد: دشمنان ما با فضاسازی رسانه‌ای و فشار اقتصادی سعی دارند که بین اقشار مختلف مردم و بین مردم و نظام تفرقه بیندازند که این فشارهای آنها نه‌تنها باعث تفرقه نشد، بلکه وحدت و یکپارچگی بیش‌تر مردم را در راهپیمایی 22 بهمن امسال به همراه داشت و مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی دیروز تودهنی محکمی به دشمنان کشور و نظام زدند.

وی افزود: مردم پای کار انقلابشان ایستاده‌اند و در مقابل توطئه‌ها، و دسیسه‌ها پایدار و مقاوم هستند و توطئه‌های دشمنان نمی‌تواند آنها را از مسیرشان باز دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا