مردم حاشیه شهر از کمبود امکانات گلایه دارند

محمدصالح جوکار در دیدار فرماندار یزد با اشاره به اینکه همه مسوولان باید منافع مردم را در کارهایی که انجام می‌دهند در نظر داشته باشند، افزود: الحاق روستاهای بخش مرکزی به شهر یزد موضوعی است که باید با نگاه دقیق و جامع انجام شود.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا به نقل از دفتر جوکار، وی با تاکید بر اینکه در این زمینه باید حتما نظر مردم مدنظر قرار گیرد، تصریح کرد: در ارتباط با الحاق حمیدیا شهر به یزد افرادی به دنبال کلان شهر شدن این شهر و افزایش اعتبار بودند در حالی که این اقدام هیچ تاثیری در کلان شهر شدن یزد نداشت.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید این نگاه را داشته باشیم  اگر روستاهای یزد به شهر الحاق شود آیا واقعا زمینه خدمت رسانی به ساکنان آنها بیشتر می‌شود و شهرداری قرار است خدمات مناسبی به آنها ارایه کند یا مثل برخی از نقاط فعلی شهر  از جمله محمودآباد، خیرآباد، منطقه اسکان و دیگر نقاط حاشیه‌ای شهر قرار است مشکلات عدیده‌ای داشته باشند.

جوکار گفت: در این زمینه مهم توافقی صورت گرفته که نظرسنجی از مردم منطقه صورت گیرد آیا بیشتر ساکنان روستاها به دنبال الحاق به شهر یزد هستند یا این تنها برنامه مسوولان است.

نماینده مردم و اشکذر افزود: الان شغل خیلی از مردم این روستاها دامداری است اما زمانی که به شهر الحاق شوند دیگر امکان دامداری در مناطق مسکونی خود را ندارند و این موضوع برای آنها مشکلات زیادی را به دنبال دارد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا