مردم فقط باید حق انشعاب را پرداخت کنند/ جوانان برای پرداخت اقساط نهضت ملی مسکن با مشکل مواجه هستند

محمد صالح جوکار در شورای مسکن استان یزد، با اشاره به اینکه سفر علی نیکزاد به یزد همراه با پیشبرد بسیاری از اهداف در استان یزد است، گفت: همه علی نیکزاد را با طرح مسکن مهر می شناسند که یک کار خارق العاده در آن زمان انجام گرفت.

نماینده یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر بخواهیم نهضت ملی مسکن را به پیش ببریم، دستگاه های دولتی و خدمات رسان باید نسبت به آن عنایت ویژه داشته باشند. در زمان اجرای مسکن مهر در آن زمان همه چیز بر عهده دستگاه ها بود ولی الان به اینگونه نیست و اکثرا امور را پیمانکاری انجام می دهند.

وی با اشاره به تفاوت اجرای مسکن مهر و نهضت ملی مسکن، اظهار داشت: امروز یک جوان با دریافت حقوق ماهیانه بین ۵ تا ۶ میلیون خیلی شرایط دشواری برای اقساط این طرح دارد که باید فکری برای رفع این مشکل اندیشه شود.

جوکار ادامه داد: الان دفاتر نمایندگان مجلس مملو از جوانان و افرادی است که برای پرداخت اقساط، درخواست وام دارند که نشان از مشکلات آنها است.

نماینده یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی افزود: زمین هایی که بنیاد مسکن برای ساخت مسکن در ندوشن واگذار کرده، فاقد زیرساخت است و گفته شده که پول شبکه باید پرداخت شود تا انشعاب به آنها داده شود. آنچه که در عرصه عمل است و آنچه بیان می شود، تفاوت دارد و مسکن های حمایتی در روستا و شهر تفاوتی باهم ندارند و شبکه باید توسط دستگاه های خدمات رسان مربوطه ایجاد و مردم فقط حق انشعاب را پرداخت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا