مکتب شهید سلیمانی مکتب سازش و مذاکره نیست/ سردار سلیمانی الگوی مقاومت امت اسلام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در ویژه برنامه دهه مقاومت و اولین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی یک مکتب عاشورایی است گفت: این مکتب، مکتب مذاکره و سازش نیست و درسی به همه داد که کسانی که برای استقلال کشور می‌خواهند هزینه پرداخت کنند چگونه باید به میدان عمل وارد شوند.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی توانست با همین مکتب سازش‌ناپذیری همه را زیر یک چتر بیاورد، اضافه کرد: اینکه از کشورهای مختلف با قومیت‌های گوناگون در کنار هم یک انسجام مثال‌زدنی را رقم‌زده بودند، یک مسئله بسیار تازه و نو بود.

جوکار اذعان کرد: سردار سلیمانی باقدرت و صلابت در مقابل دشمن ایستادند و با استفاده از فرهنگ عاشورایی در مقابل زیاده‌خواهی رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها ایستادگی کنند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سطح منطقه نماد سازش با غربی‌ها و آمریکایی‌ها امروز عربستان سعودی است، افزود: این کشور وابسته‌ترین کشور به آمریکا است ولی در مقابل می‌بینیم که القابی مثل گاو شیرده را به عربستانی‌ها می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه تبعیت از ولایت همیشه در رفتار شهید سلیمانی مشهود بود، اظهار داشت: در مکتب شهید سلیمانی هیچ‌گاه ترس از دشمن وجود نداشت بلکه باقدرت در مقابل آن ایستادگی می‌کرد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این شهید عزیز الهامات خود را از عاشورا می‌گیرد و امروز اقتدار جبهه اسلامی را از این شهید عزیز الهام می‌گیرند.

/پایان پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا