نماینده مردم در پیامی هفته کار و کارگر را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده، دکتر محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با صدور پیامی، فرارسیدن هفته کار و کارگر را به جامعه کارگری استان تبریک گفت.

متن کامل دکتر جوکار به شرح زیر است:

کارگران رکن توسعه و پیشرفت کشور و یکی از موثرترین اقشار در تحقق برنامه‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار و بی‌تردید کارگران قشر سودمند، پرتلاش، مقاوم و مولد جامعه و پیشران موتور اقتصاد کشور هستند.

قشر شریف کارگر به عنوان تلاشگران غیور و زحمتکش عرصه کار و تولید و جهاد اقتصادی کشور در طول بیش از چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به مدد تعهد و وجدان کاری و اندیشه‌های خلاقانه، همواره حضوری بانشاط و شورآفرین در عرصه‌های مختلف کار و تولید داشته‌است.

رهبر معظم انقلاب در دیدار روز شنبه با کارگران فرمودند که “جامعه کارگری اعتراض دارد اما با دشمن هم مرزبندی کرده است”. این قشر زحمت کش در طول بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در مسیر تحقق آرمان های نظام جمهوری اسلامی برداشته و در سخت ترین شرایط اقتصادی و معیشتی خود به دشمن اجازه سو استفاده و ضربه به نظام را نداده اند.

امیدواریم دولت مردمی سیزدهم در سال مهار تورم و رشد تولید به گونه ای برنامه ریزی داشته باشد که این فشارهای اقتصادی و معیشتی روز به روز کاهش یافته و شاهد بالندگی نظام جمهوری اسلامی باشیم.

اینجانب این روز و هفته مبارک و فرخنده را به همه کارگران پرتلاش و شاغل در بخش‌های دولتی و خصوصی استان یزد تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند منان برای این عزیزان و خانواده‌شان سلامتی و موفقیت مسئلت دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا