نمایندگان به دنبال محدودیت یا فیلترینگ اینترنت نیستند

محمدصالح جوکار روز پنجشنبه در نشست شورای راهبردی سپاه و بسیج شهر زارچ یزد، افزود: به دنبال این هستیم که تهدیدهای فضای مجازی را کم و از فرصت‌های آن بیشتر استفاده کنیم.

در گزارش روابط عمومی دفتر نماینده شهرستان های یزد و اشکذر در مجلس به ایرنا مرکز یزد به نقل از وی آمده است: فرصت‌های شغلی که می توانیم در فضای مجازی به ویژه در حوزه استارتاپ‌ها استفاده کنیم نباید رها کرد و شبکه ملی اطلاعات را نباید به کنار گذاشت.

جوکار خاطرنشان کرد: ترکیه سه هفته قبل با قانونی اینترنت را محدود کرد ولی ما به دنبال محدودیت و فیلترینگ نیستیم بلکه به دنبال بهترین استفاده و بهره‌گیری از این فضا متناسب با ارزش های اسلامی هستیم.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر از ظرفیت ها و توانمندی هایی که امروز در جامعه وجود دارد، استفاده کنیم قطعا این موضوع بسیار مهم محقق خواهد شد.

جوکار ادامه داد: امروز در سایه مثلث سه ضلعی مدیریت، برنامه و منابع باید فعالیت کرد و قطعا هر یک از این سه مورد در مدیریت حذف شود با مشکل جدی روبرو می شویم.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس افزود: ما باید تمرکزگرایی را کنار بگذاریم و دولت بیشترین اختیار را به استان‌ها واگذار کند، قطعا به این صورت بسیاری از مشکلات رفع می شود.

به گفته جوکار تمامی گرفتاری ها این است، اختیار و منابع در پایتخت متمرکز است و کارشناسان و مدیران در تهران آشنایی با روستاها و شهرهای کشور ندارند برای آن تصمیم گیری می کنند.

بخش زارچ با حدود ۲۰ هزار نفر جمعیت در ۱۵ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد و استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا