نیروی هوایی نمادی از خودکفایی در کشور است/ نخبگان جوان آسمان ایران را امن نگه داشته‌اند

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن گرامیداشت فرارسیدن 19 بهمن و بیعت تاریخی همافران با امام خمینی(ره)، گفت: اعلام میثاق عوامل نیروی هوایی با رهبر کبیر انقلاب بدون شک یکی از شگفتی‌سازی‌ها و مولفه های اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بود.

نماینده مردم یزد، اشکذر،بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 19 بهمن ماه 57 نماد پیوند نیروی هوایی با ولایت بوده است، اظهار کرد: در واقع پیوستن بخشی از ارتش به بدنه انقلاب و اعلام حمایت همه جانبه از امام راحل نشان از خطای محساباتی رژیم طاغوتی و حامیان آنها اعم از آمریکایی ها و دشمنان انقلاب بود.

وی با تاکید بر اینکه نیروی هوایی ایران توانست طی چهار دهه گذشته علاوه بر سرپا نگه داشتن امکانات این نیرو، به پیشرفت های قابل توجهی دست پیدا کند، ادامه داد: در واقع نخبگان جوان نیروی هوایی توانسته اند در شرایط تحریمی اقدام به ساخت هواپیمای جنگنده کنند که بیانگر خنثی سازی و بی اثرسازی تحریم های ظالمانه استکبار جهانی است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: به عبارتی نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران نمادی از خودکفایی و بومی سازی علم در کشور محسوب می شود از این رو همه ارکان نظام باید از آنها حمایت کند تا این رویه با سرعت بیشتری حرکت کند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک می توان اذعان کرد نیروهای مسلح کشورمان خصوصا نیروی هوایی دارای اقتدار لازم هستند از این رو مشاهده می شود که امروزه در میان تنش های مختلف غرب آسیا، آسمان ایران زمین دارای امنیت کامل است./

پایان پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا