وظیفه مسئولان است که تورم ویرانگر و گرانی‌ها را کنترل کنند/ تکلیف نیروهای خرید خدمات آموزشی و خدمتگزاران مدارس را مشخص کنید

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی، دکتر محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورای مجلس در نشست علنی مجلس شورای اسلامی طی تذکری در صحن مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از مردم ولایتمدار برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شکوه اقتدار حضور را به نمایش گذاشته و با این حضور کار را تمام کردند.

وی تاکید کرد: امروز این وظیفه مسئولان و مدیران است که مطالبات و خواسته‌های به حق مردم را پاسخ دهند و جلوی تورم ویرانگر و گرانی ها را بگیرند.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با اشاره به عدم تعیین تکلیف نیروهای خدمات آموزشی در آموزش و پرورش اظهار کرد: در حال حاضر چند ماه از سال گذشته و اما حقوق این عزیزان پرداخت نشده است.

وی تأکید کرد: وضعیت نیروهای خرید خدمت که امروز به عنوان خدمتگزار در مدارس کار می کند، بلاتکلیف است و این قشر هم چند ماه است حقوقشان پرداخت نشده که باید تعیین تکلیف شده و تبدیل وضعیت این عزیزان سریعتر در دستور کار قرار گیرد تا مشکلشان مرتفع شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا