پیام تبریک دکتر جوکار به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس، دکتر محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با صدور پیامی ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران ر ا تبریک گفت.

متن پیام دکتر جوکار به شرح زیر می باشد:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَنِ ٱلرَّحِیمِ
وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیَاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ(آیه شریفه ۵، سوره مبارکه ابراهیم)
بی گمان، دوازدهمین روز بهار، مژده سرزمینی مستقل برای مردمانی فهیم، اندیشمند و صاحب فرهنگ است؛ مردمانی که با عبور از گذرگاه های صعب تاریخی از بند نظام منحوس طاغوت رهیدند و صفیر حق طلبی خود در عرصه نظام بین الملل طنین انداز نمودند؛ مردمانی که دست در دست یکدیگر و در همگرایی فزاینده و دلگرم کننده به اتحاد، استقلال و آزادی وطنشان می اندیشیده و می اندیشند. ۱۲ فروردین روزی مبارک و مقدس در سالنامه ملی مردمان فهیم ایران زمین حک گردید، تا غریو پرطنین «آری» ایشان مبنی بر نفی آگاهانه و خود خواسته استکبار جاویدان، پویا و پایا گردد.

رأی قاطع 98.2 درصدی ملت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در نخستین بهار آزادی نوید بخش حاکمیت مردم سالاری دینی بود. این رخداد پرعظمت که با مشارکت حماسی ملت ایران اسلامی بوقوع پیوست، نماد و الگوی همه کسانی شد که برای درافتادن با استکبار جهانی انگیزه ای داشتند و اکنون بیش از 4 دهه است که این نظام مقدس علیرغم همه توطئه ها و تهدیدها، مقاوم و نستوه در برابر زورگویان جهانخوار ایستاده است و نه تنها قدمی از آرمان های انقلاب، امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی عقب ننشسته بلکه کماکان به پشتوانه ملت ایران در اوج اقتدار و استقلال به حیات گرانسنگ خود تداوم می بخشد.

اینجانب ضمن تبریک سالروز رخداد باشکوه و سرنوشت ساز اقتدار نظام جمهوری اسلامی به مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و آحاد ملت شریف ایران اسلامی، به ویژه مردم بصیر و همیشه در صحنه استان یزد، امید آن دارم در سالی که با ماه پرخیروبرکت رمضان تقارن یافته است، در سایه تدابیر ارزنده حضرت امام خامنه ای (حفظه الله)، کشتی میهن از دریای تلاطم تفرقه افکنی ها، تحریم ها و فشارهای سیاسی و اقتصادی بدخواهان انقلاب، به سلامت در ساحل امنیت و آرامش پهلو بگیرد تا ملت بصیر ایران به همراه دیگر مسلمانان چشم انتظار جهان، با قلبی آرام، ظهور حضرت منجی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را میزبانی نمایند، ان‌شاء الله.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا