پیام تبریک دکتر جوکار به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

دکتر محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس و نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی در پیامی فرارسیدن چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن کامل پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت و مجاهدت رزمندگانی است که با نثار خون پاک خود از دین، شرف، حریت و کیان این مرز و بوم دفاع کردند و جان ارزشمند خویش را بر طبق اخلاص در این راه عزت آفرین، جانانه و شجاعانه تقدیم کردند.
هشت سال دفاع مقدس، روایتی از دوران طلایی و پر افتخار ملتی است که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نمود و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.
بدون شک نشر و ترویج ارزش های دفاع مقدس در گام دوم انقلاب طبق منویات مقام معظم رهبری از مهمترین ضروریات جامعه بویژه برای تقویت اراده جوانان و نوجوانان جهت مقابله با جنگ نرمی که از سوی معاندان نظام طراحی شده به شمار می رود و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته در بین نسل امروز نهادینه شود.
اکنون نیز به تبعیت از آن دوران که تمامی نیروهای نظامی و مردمی متحد، یکدل و بسیجی به دل دشمن زدند، همچنان همگان برای حفاظت از سلامت، امنیت و تمامیت ارضی کشور به خط هستیم و در جبهه های مختلف مقابله با کووید 19، تحریم های ناجوانمردانه، تهاجم های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی به راهبری رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سنگربانی می کنیم.
اینجانب ضمن پاسداشت فرا رسیدن چهلمین و دومین سالگرد دفاع مقدس و تبریک و تهنیت این ایام غرور آفرین به خانواده های معززشهدا، ایثارگران، آزادگان رزمندگان و مردم شریف و سرافراز استان یزد که هر کدام به نوعی قهرمانانه در مقابل جبهه متحد استکبار در دفاع از تمامیت ارضی کشور ایستادند گرامی داشته و توفیق همگان را در مسیر تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، تحت هدایت های حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری “مدظله العالی” از درگاه پروردگار قادر متعال آرزومندم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا