پیام دکتر جوکار به مناسبت روز خبرنگار

متن کامل پیام دکتر جوکار به مناسبت روز خبرنگار:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«ن والقلم و ما یسطرون»

سلام و درود خداوند بر تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه حق‌جو

امسال ۱۷ مرداد، روز خبرنگار با ایام شهادت سالار شهیدان و یاران باوفایش همزمان شده است. چه زیبا و به‌جاست که یاد کنیم از پیام‌آور دشت کربلا، حضرت زینب کبری(س)؛ وی مردانه در معرکه نینوا ایستاد و هرچه توان داشت برای ادای آنچه بر دوشش نهاده شد به کار بست و پس از آن نیز در نبردی نابرابر در برابر نامردمان مردنما، علی‌وار، هرچه از واقعیت ماجرای کربلا بود، بی‌کم و کاست، بر زبان جاری کرد.

با گرامیداشت واقعه تاریخ‌ساز کربلا و ایام حزن، اندوه و سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفای آن حضرت، سالروز شهادت شهید گرانقدر محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی را که به نام روز خبرنگار مزین گردیده، گرامی داشته و به روان پاک همه شهدای عرصه خبر و فعالان صبور و پرتلاش رسانه‌ای تحیت و درود می‌فرستم.

بر خود لازم می‌دانم روز خبرنگار که نشان‌دهنده عمق و عشق خبرنگاران به این شغل شریف است را به جامعه خبرنگاری و رسانه استان و تلاش‌گران اطلاع‌رسانی تبریک عرض نمایم و از همه خبرنگاران سختکوش که در سرما و گرما، در سیل و حریق و رانش زمین و در جهت توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور عزیز تلاش می‌کنند سپاسگزاری و قدردانی نمایم. موفقیت و سلامتی همه سروران گرامی را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا