پیام دکتر جوکار به مناسبت فرارسیدن روز آتش نشانی و ایمنی

دکتر محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها و نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی طی پیامی، هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی را به جامعه آتش‌نشانان تبریک گفت.

در متن پیام وی آمده است:
فرارسیدن هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی، روز سپاس از تلاش شبانه‌روزی آتش‌نشانان پرتلاش و مروجان فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح در کشور است.

روز آتش نشان روز تجلیل و پاسداشت جایگاه مردانی است از جنس ایثار، شهامت و شهادت. فرشته های نجات که آتش عشق خدمت به خلق در وجودشان زبانه می کشد تا آتش سوزان و سوزنده حوادث را در زندگی خلق خاموش کنند. آتش‌نشانان چه در میان شعله‌های آتش و چه در میان سایر رویدادها از جمله غریق نجات، تصادفات و حوادث خانگی با سرعت عمل و دقت و با قبول صدمات جانی متعدد تلاش دارند تا به کالبد شهر و انسان‌ها جانی تازه بخشند.

آتش‌نشانان دریادلانی هستند که در هنگام بروز حوادث جان به کف و بی‌محابا دل به آتش می‌زنند و با حماسه آفرینی‌های خود، جوانه‌های امید می‌رویانند.

اینجانب فرارسیدن ۷ مهرماه، روزآتش نشانی و ایمنی، را به تمام کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ها تبریک عرض می‌ کنم و ضمن سپاس و تشکر از خدمات و زحمات این عزیزان، امیدوارم که همواره پیروز، سلامت و پرسعادت باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا