پیگیر راه اندازی قطار همه روزه یزد-مشهد هستم/ هیچ عذری در این رابطه پذیرفتنی نیست

دکتر محمد صالح جوکار با اشاره به اینکه یزدی‌ها از دیرباز سفر خود را به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کردند که بتوانند در طول تابستان یک بار به مشهد مقدس عزیمت کنند، گفت: مردم دارالعباده یزد پیوند دوستی و محبتی با اهل بیت (ع) به ویژه امام رضا (ع) برقرار کرده‌اند و به همین دلیل کاروان‌های پیاده‌رو از بافق، یزد و شهرستان‌های دیگر در گرمترین شرایط آب و هوایی به سمت مشهد مقدس حرکت می‌کنند.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با تاکید بر اینکه ما وظیفه داریم تا شرایط را تسهیل کنیم تا این مردم با ارادت به امام رضا(ع) با آسودگی بیشتر به سمت مشهد مقدس عزیمت کنند، افزود: برای اینکه قطار هر روزه از یزد به سمت مشهد داشته باشیم، مکاتباتی با وزیر راه و شهرسازی صورت گرفته بود و ایشان هم به راه آهن دستور پیگیری و انجام آن را داده بودند.

وی اظهار داشت: همچنین یک ماه پیش با مدیرعامل راه آهن در این خصوص صحبت‌هایی مطرح و درخواست کردیم تا همان قطاری که هرروزه برای یزد به مشهد بود، دوباره فعالیت خود را از سر گیرند.

جوکار عنوان کرد: پنج شنبه گذشته باز مجددا با مدیرعامل راه آهن تماس گرفتم و پیگیر ماجرا شدم و ایشان پاسخ دادند که تقریباً در مراحل نهایی قرار داریم و تا چند روز آینده این قطار راه‌اندازی خواهد شد تا مردم عزیز استان یزد بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با تاکید بر اینکه قطعاً پیگیر فعالیت هرروزه قطار یزد به مشهد هستیم ،افزود: حتماً برای راه‌اندازی این خط به جد پیگیر خواهم بود و در این خصوص هیچ عذری قابل قبول نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا