یزد فاقد مرکز تفریحی مناسب است / هیچ اراده ای در استان برای راه اندازی پارک گلستان پس از 9 سال ندیدم

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس، جمعه 11 فروردین ماه چهل و ششمین دیدار مردمی دکتر جوکار جهت بررسی مشکلات محله شهرک گلستان صفائیه در مسجد ولایت برگزار شد.

عدم وجود نانوایی، کمبود وسایل بازی در پارک محل، نبود امنیت در پارک محل، عدم وجود روشنایی مناسب در پارک های درون محله ای، ترافیک محله ای به علت عدم سرویس دهی مینی بوس ها و مشکل ترافیک شدید در محله صفائیه از جمله مشکلات مطرح شده از سوی هیات امنا مسجد ولایت بود.

دکتر جوکار در این دیدار مردمی با اشاره اینکه جمعه ها در محلات حضور پیدا می کنیم تا ضمن بررس مشکلات شخصی افرادی که در دیدار مردمی حضور پیدامی‌کنند از نزدیک در جریان مشکلات مردم محله قرار بگیریم، گفت: قبل از اینکه دیدار مردمی را در محله ای برگزار کنیم، طی صحبت با هیات امنای مسجد ،مسائل و مشکلات اصلی آن محله را احصا و از مسئولان مربوطه دعوت می کنیم تا حضور پیدا کنند و نسبت به رفع آن اقدامات لازم را انجام دهند، و امیدوارم با مصوبات امروز مشکلات محله شهرک گلستان توسط دستگاه‌های ذیربط مطابق بامصوبات رفع گردد.

نماینده مردم با بیان اینکه در قانون اساسی، قانونگذاری و نظارت بر عهده نمایندگان مجلس است، گفت: نماینده ای که در مجلس باشد و نداند در جامعه اش چه اتفاقی می افتد، اگر قانونی تصویب کند فایده ای نخواهد داشت. مردم نماینده را انتخاب نمی کنند که فقط در مجلس باشد بلکه باید در دل جامعه باشد تا بتواند قوانین بهتری را تصویب کند.

وی ادامه داد: برای اینکه حضور در محلات و روستاها اثربخش باشد، مصوباتی را با حضور مسئولان و مدیران کل تصویب می کنیم و دو نفر از معتمدین محله به عنوان نماینده مردم محله باید آن را دنبال کنند تا به نتیجه برسد، اگر مسئولی همکاری نکرد به ما اطلاع دهید تا علت عدم همکاری را مطالبه کنیم.

جوکار با بیان اینکه شهر یزد مرکز تفریحی مناسبی ندارد، افزود: ۹ سال قبل کلنگ ساخت پارک گلستان به زمین زده شد ولی متاسفانه در این سالها علی رغم اختصاص اعتبار و بودجه برای ساخت آن، اراده‌ای از شهرداری یزد، شورای اسلامی شهر و استانداری یزد برای تکمیل آن ندیدیم.

لازم به ذکر است، تعیین تکلیف میدان اطلسی، نصب زمابندی در پروژه های اجرایی از سوی شهرداری در این محل، تعیین تکلیف پارک شهرک اندیشه توسط شهرداری، تعیین تکلیف ادامه جاده گازی توسط شهرداری، راه اندازی نانوایی در این محل با بررسی درخواست ها، راه اندازی سرویس نماز جمعه از جمله مهمترین مصوبات این دیدار مردمی بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا