دکتر جوکار در پی انهدام مقرهای جاسوسی از سوی سپاه:

عملیات سپاه، اقتدار امنیتی کشور را نشان داد / تازه نقطه شروع کار سپاه است

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام شب گذشته سپاه پاسدران علیه جریانات متجاوز و تروریستی نشان داد که امنیت در مرزهای جمهوری اسلامی ایران مهمترین دغدغه و اولویت نیروهای مسلح ماست.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن درر مجلس شورای اسلامی؛ محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه متجاوزان به امنیت کشور، بیان کرد: نکته اولی که این عملیات دارد، اقتدار اطلاعاتی و امنیتی کشور ماست که دقیقا حرکت های تروریستی را در اطراف مرزهای خود رصد کرده و به آنها پاسخ می دهد. این اشراف اطلاعاتی که نیروهای مسلح ما دارند، خودش یک برتری و اقتداری را به کشور ما می بخشد. دیدیم که این مراکز به طور دقیق شناسایی شد و مورد هدف قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار کرد: برخی از دشمنان کار جاسوسی انجام داده و دست به اقدامات خرابکارانه می‌زنند اما فکر می‌کنند که رصد نمی‌شوند. اقدام شب گذشته سپاه پاسدران در وهله اول نشان داد که امنیت در مرزهای جمهوری اسلامی ایران مهم ترین دغدغه و اولویت نیروهای مسلح ما است.

نماینده مردم  یزد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نکته دومی که این عملیات داشت، این بود که هشداری به دشمنان داده شد و به نوعی انتقام خون شهدا بود البته این به منزله اتمام کار نیست بلکه تازه نقطه شروع کار است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که سرکوب دقیق ریشه ها و عوامل تروریستی باید صورت گیرد فلذا این روند ادامه خواهد داشت تا جریان تروریستی در سطح منطقه ریشه کن شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی گفت: در هیچ موقعیت زمانی ما شاهد چنین وحدتی در سطح غرب آسیا بین جبهه مقاومت نبودیم. حرکت های انقلابی که در عراق، سوریه، فلسطین و یمن انجام می شود، بینظیر است. این قدرت از ایجاد وحدت حول محور ولایت ایجاد شده است. حتی ما شاهد هستیم که در درون فلسطین هیچ گاه چنین وحدتی نبوده است و این وحدت درونی بود که رژیم صهیونیستی را شکست داده است.

جوکار در پایان تاکید کرد: امروز رژیم صهیونیستی تمام تلاش خود را انجام می دهد تا حماس را نابود کند اما تا به امروز به هیچ کدام از اهداف خود نرسیده است. رژیم صهیونیستی بعد از طوفان الاقصی چنان سردرگم شده است که هنوز جایگاه خود را پیدا نکرده است. وحدت جبهه مقاومت عامل اصلی و پیشران پیروزی ملت فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی خواهد بود.

بامداد امروز سه‌شنبه ۲۶ دی ماه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور سه اطلاعیه، از موشک‌باران و انهدام مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در اقلیم کردستان عراق، انهدام محل‌های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با جنایات اخیر تروریستی کرمان و راسک در سوریه و انهدام مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در منطقه با موشک‌های بالستیک خبر داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا