انتقاد دکتر جوکار از عدم اجرای طرح واگذاری «وام 100 میلیونی بدون ضامن» / درست نیست خبری از مسئولی اعلام ، ولی عملیاتی نشود

دکتر جوکار در این جلسه با بیان اینکه تراز مثبت بانک مهر ایران، بسیار ارزشمند است، گفت: برخی از بانک‌ها، خلق پول می‌کنند و اضافه تر از منابع،پرداخت دارند و این ناترازی سبب تورم می‌شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با تأکید بر اینکه ارائه چنین تسهیلات خرد به مردم، یک اقدام خوب توسط بانک مهر است، افزود: برخی از مردم در شغل، کسب‌وکار و … مشکلاتی دارند که با دریافت تسهیلات خرد، بسیاری از مشکلاتشان حل خواهد شد.

وی با انتقاد از اعلام خبر واگذاری «وام 100 میلیونی بدون ضامن» و عدم اجرای آن، گفت: اینکه این مطلب از سوی مسئولی اعلام شود و بانک‌ها آن را عملیاتی نکنند، اصلاً درست نیست و سبب بی‌اعتمادی مردم می‌شود.

جوکار اضافه کرد: اگر برای پرداخت چنین تسهیلاتی، شرایطی تعیین‌شده، آن شرایط نیز باید شفاف برای مردم بیان شود تا مردم عزیز به طور کامل در جریان قرار گیرند.

وی در خصوص مشکلات معرفی ضامن، اضافه کرد: نیازمند تعامل بانک‌ها با شهروندانی هستیم که نیاز به وام دارند؛ ولی در معرفی ضامن با مشکل مواجه هستند، تا مشکل آنها نیز حل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا