محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با «مثلث‌آنلاین»:

نباید زیر سایه تفرق حرکت کنیم/ مشارکت حداکثری در پرتو وحدت محقق می‌شود

مشارکت حداکثری هدفی است که همه دلسوزان نظام بر آن تأکید دارند. اما چه باید کرد تا این مهم محقق شود؟ بسیاری باور دارند که مشخصا اصولگرایان می‌تواند با وحدت یکپارچه علاوه بر بالابردن شانس پیروزی خود زمینه مشارکت حداکثری را فراهم کنند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم یزد اشکذر زارچ و بخش ندوشن در مجلس، محمدصالح جوکار، نماینده مجلس، درباره این موضوع به «مثلث‌آنلاین» گفت: «امروز نیاز کشور، مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی است؛ این راهبردی مهم است که رهبر انقلاب اسلامی هم مطرح کردند. سه راهبرد دیگر هم ذیل مشارک حداکثری مطرح می‌شود؛ امنیت، رقابت و سلامت در انتخابات که این سه برای تحقق مشارکت بالا در انتخابات است. یعنی اگر رقابت بین گروه‌ها و نامزدهای مختلف وجود داشته باشد و سلامت و امنیت هم در انتخابات باشد، مردم رغبت می‌کنند که در انتخابات حاضر شوند».

او ادامه داد: «مسئله مهم دیگر آن است که مشارکت حداکثری سرمایه اجتماعی نظام و کشور را افزایش می‌دهد. از سوی دیگر حضور حداکثری باعث کارآمدی مجلس آینده و تحقق برنامه‌ها می‌شود».

این نماینده مجلس همچنین بیان کرد: «گروه‌های مختلف نباید سلایق شخصی و گروهی را ملاک عمل قرار دهند. گاهی سلیقه شخصی و گروهی بر بنیادهای اعتقادی تأثیر می‌گذارد که نباید این‌طور باشد».

جوکار در پایان گفت: «در شرایط کنونی اتحاد و وحدت اصولگرایان می‌تواند اتفاقات مهمی را رقم بزند و همه باید بدانیم که در سایه تفرقه حرکت‌کردن شکست را به بار می‌آورد و نه فقط شکست جناحی بلکه مسئله بسیار دارای اهمیت تحقق مشارکت حداکثری است که در پرتو وحدت محقق می‌شود».

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا