نماینده مردم در مجلس:

موفقیت نسل جوان کشور در تمام عرصه‌ها، مرهون زحمات مادران است

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: موفقیت نسل جوان کشور در تمام عرصه‌ها، مرهون زحمات مادران این سرزمین است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس، دکتر محمد صالح جوکار در بازدید از «مرکز روزانه توانبخشی مهر آسمان یزد»، با اشاره به اینکه جامعه امروز ما، باید قدردان مادران دیروز و جامعه فردای ما، باید قدردان مادران امروز باشد، گفت: مادران ایران اسلامی با مدیریت صحیح و درست خانواده، موفق به تربیت نسلی شده‌اند که در تمام عرصه‌ها موفق باشد.

نماینده مردم در مجلس، افزود: قطعاً دستاوردهای بزرگی که توسط جوانان ایران اسلامی به دست آمده، حاصل تلاش‌ها و زحمات بی بدیل مادران است.

وی اضافه کرد: «مهر» «محبت» و «عشق به فرزند»، در وجود مادران فداکار، موج می‌زند و همین ویژگی‌های برجسته این عزیزان، سبب شده تا جامعه ما به سمت «پیشرفت» و «موفقیت» حرکت کند و مادران بزرگوار جامعه ما از جایگاه بالایی برخوردار شوند.

جوکار با تأکید بر اینکه در حقیقت، مادران جامعه ما، متن زندگی ما هستند، گفت: بی مهری است که به عنوان فرزندان، مادران بزرگوار و پدران ارجمند را از متن جامعه کنار گذاشته و به آنها بی‌توجه باشیم؛ بر اساس آموزه‌های دینی و اخلاقی، توجه به والدین برای فرزندان، ثواب و برکات ماندگاری در پی داشته و در تمام امور زندگی آن‌ها اثرگذار خواهد بود.

گفتنی است؛ «مرکز روزانه توانبخشی مهر آسمان یزد» در تاریخ 16 اسفندماه سال گذشته در ساختمانی شامل 3 اتاق آموزشی، اتاق گروه درمانی، کلاس حرفه آموزی، اتاق پزشک و پرستار، اتاق فیزیوتراپ، سالن سرو غذا، سالن استراحت مجهز به وسایل تزئینی سنتی و مناسب سازی سالمند، شروع به فعالیت کرد و با توجه به اینکه در محدوده شهر حمیدیا مرکز روزانه توانبخشی سالمندان نیست، با استقبال قابل توجهی از طرف سالمندان و خانواده‌هایشان مواجه شده و هم اکنون روزانه تعداد 50 نفر از خانم های بالای 60 سال خدمات دریافت می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا